söndag 15 september 2013

MASSA BILDER!❤

Heej! 
Konfirmationen var nog kiva pch god mat, men endå var det lite awkward (MALIN DE TYCKTE DU MED!) när man inte visste vad man skulle säga eller ja, jag kände inte så många heller...Men vi kom hem vid halv sju, och när vi var hemma så märkte mamma att hon inte hade nyckel... Jag fick seriöst klättra in genom köksfönstret och tillslut kom vi då in. 
Jag och jessy var och fota lite outfit bilder och annars bara fota före vi for till konffisen och jag kollade just igenom dom och redigerade dom bästa men VSCO. Men där är 16 bilder... Men hei jag lägger upp dom bästa!
Hoppas att ni gillar bilderna! Puss & kram!❤

 


vad jag hade på mig: // mörkgrön spets-klänning H&M + skorna är mammas!
Där var nu tie bilder, hoppas att dom räcker! 
Btw alla bilderna är redigerade med VSCO-cam (som jag alltid alltid alltid använder för stt redigera bilder) och med F2 och de svart-vita är med B-5! VSCO-cam är så sjukt grym, älskar den appen!
Men nu så ska jag göra lite läxor och så ska vi göra hemlagad pizza (kommer säkert bilder senare) så hejdå och så bloggar jag senare, puss & kram!☺




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar