tisdag 10 september 2013

Go lypa !


Heeeeej (:
Kom just hem från skolfutisturneringen. Den var i sibbo och ja. Vi åkte dit med buss, med ströhö! Första matchen var mot sibbo och den förlora vi 3-0... (om jag minns rätt) Sen andra matchen mot lovisa vann vi typ 5-0, jejee! Och sista matchen mot det hårdaste, och de som vann allt. Ströhö. Alltså den matchen slutade säkert nåå 0-7, men alla tog de jätte oseriöst och skrattade typ åt allt man gjorde, men det var endå jätte kiva! Hela dagen var verkligen toppen och sen så kom vi tillbaka med bussen och så har jag cykla hem och nu så ska jag äta och sen så har vi fotbollskatch... Alltså just great... Just har man då spelat tre matcher dom var 2X20 (så allt tillsammans 120min(2h) ..) Och ennu bättre så har vi det hårdaste laget mot oss, just great.... 
Jag får se om jag hinner blogga ennu idag, kommer hem typ vid nie så det blir säkert bara att hoppa i sängen sen och somna, puss & kram!❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar