söndag 14 juli 2013

130713

Heeej alla läsaren! ☺
Den här dagen har varit helt jätte skojig, fast det var 13de så hade jag bara typ en otur grej. - jag har fått ett myggbett på övreläppen... 
Men whatever (det har ni ju inget att göra med haha lol) jag städade  rummet och damsugade huset på morgondagen, sen var jag på länk vid 14 och sedan kl.15.30 så kom våra kusiner till oss! Först for vi och spela fotboll, roligt men lite jävla hett! Vi åt middag runt 19 och hade efter det en lite olympiad! Detlaget som jag var på vann och där var mamma, mina kusiners pappa måsche & natalie! Det var jätte roligt, efter den lilla eventen så var jag snabbt ut med Nanna och sedan kollade vi på sverige- finland damernas EM-match! Jagär finländsk medborgare men helt totalt hatar finlande så jag hejade på Sverige! Dom vann 5-0 och tre av målen var nickningar! Jätte fina och en av mina stora förebilder eller inspirationer är Asllani och hon gjorde ett så det vart kul! Nu så är klockan 12 och dom far hem nu och jag skall börja gå och sova nu så gunatt, puss ❤
aws! Nattie & nicke sålde saft (: de fock 18€... lite avundsjuk nog (hehe)! 
dagens outfit ☺
jessy är mr. bean lol ❤
WUHU!!
förrätten :)
middag 
jessy & annie ❤ 
pappa var så exited haha ! söt 
värsta spagetti flickan ;) 
nattie var så glad att vi vann ! :)
annie: peace man ! 
sverige VS. finland ! 

















1 kommentar: