måndag 22 juli 2013

Leave the world behind you.

Heej !
Sitter nu under täcke och myser med datan och relaxing musik. Leave the world behind - lune, är helt sjukt avslappnande sång!
Idag så har jag inte gjort så mycket faktiskt. Jag somnade igår typ 3... Jag måste på riktigt skärpa mej och gå tidigare och sova.. Men jag kollade på Linn Ahlborgs youtube videos, hauk från när hon var i USA- LINNS BLOGG
Men nåja back to bussiness, jag vakande vid 11 och så typ steg jag upp först 13... Så lyssnade jag på one directions låt - best song ever ! den är verkligen aasbra!
HELT GRYM ASSÅ! ♥


Sen for vi till min kusin Malins kalas och efter kalaset som var jätte kiva så for jag på fotis träning! Första träningen efter 1 månads paus! Det var helt sjukt kiva och roligt att se alla igen! Efter träningen kom jag hem, åt, duscha och kollade sedan på Norge - Spanien matchen (damernas EM- kvartsfinal match!) och där vann Norge 3-0 så dom slapp till semifinal! 

 ååh gud så mycket gott dom hade ! ♥ mums!
Nu så som sagt är jag bara på datan, läser bloggar och lyssnar på Coldplay, han är så grym! Fix you är en så fin sång av dom, lyssna på den! Jag börjar varje gång och gråta när jag lyssnar på den .. ! : ( hehe! ^^
Ha en bra fortsättning på kvällen, puss & kram ☺ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar