söndag 21 juli 2013

I'm not gonna write you a love song.

Heeej alla fina bloggläsare ! ☺
Jag har blivit helt besatt av Sara Bareilles ! Hon är helt mega bra på att sjunga. Så jag laddade just ner typ 10 av hennes sånger tilll min mobil haha.
Men nåja igår så kom vi hem från spa typ vid 18 och efter det så packade jag typ bara upp. Sen på kvällen så kollade jag först på definitely maybe och sen på so undercover (på datan via swefilmer☺) dom tog slut vid 1-2? jå och sen så kunde jag inte sova eller jag orka (ville) inte så jag kollade på serier typ till kl.3... oijdå. Jag somna typ 4 och så vaknade jag först 11 : )
Nu på morgonen har jag inte gjort mycket. Jag läste en bok klart och så var jag ute med Nanna vid 14 och nu så har jag ätit lunch och sitter nu på datan, bloggar & lyssnarpå musik medan jag äter våra egna körsbär! Jo och så lagade jag mig klar just men kom sen på att jag inte ska göra nåt idag.. Det är så hemskt tråkigt när alla är på sina landen och jag är bara här i stan så där : here I am all by myself. not yolo liksom.
puss & kram.
Jag har inte fota nåt så jag har inga foton att bjuda på, eller mobilbilder..

när jag skulle börja sova igår.. 
right now . ;) 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar