tisdag 2 juli 2013

Braid you troubles into a braid, and work it !

Heij!
Idag så har varit en helt sjukt rolig dag som började med att jag gick ut och gå med Nanna på morgonen runt 9 och sen kl.10 så for seb & emily hem.. :'( Men det var jätte kul att ha dom här och jag & jessy ska till brighton nästa sommar bara vi två och hälsa på, väntar redan helt jätte mycket på det!
Men nåja sen så for vi till stan, jag och jessy och så mötte vi vår kusin anastasia också där utanför rouche! Dom hade 50 % på ALL kosmetik ! Fast..Vi köpte inget.
För att : Dom hade sådana där plast skålar med olika gratis provningsgrejer och vi var helt galna, vi tog typ alltihop och lade de i väskan,haha! Hon som jobbade där kollade lite kreepyt på oss men det var ju gratis så vi stjälade ju inget! 
Sen gick vi lite i lindex, timari och i body shopen så köpte jag en jordgubbs body butter (liten), det är seriöst min drog!! Det doftar så jätte massor gott så jag tänker ha de som en handkräm och så kan jag alltid dofta på mina händer haha lol! Vi åt lunch på picnic och sedan före vi for hem så gick vi ennu via ett café och jessy och anni tog båda nån mango-jordgubbs smothie men jag tog en varm kakao med grädde för jag hade så kallt för det blåste så mycket och det här var min outfit:
Sen så for vi till anastasias och deras stuga som är i svinö (lite fakta: dom bor i sverige men dom kommer alltid till finland för en månad och då bor dom som sagt i svinö, världens bästa kusiner!)
Där så gjorde vi nu allt möjligt och for hem runt 18 och så åt vi wienerschnitsel (wut hur stavas det..?)! 
OCH OCH OCH = Jag fick en 400 grams påse skittles av kusinerna från båten och sedan två body shop produkter! (: Nu så har jag städat mitt rum och sånt och lagat det fint och nu så är jag på datan och ska snart lite workout & länk kanske! Ha en kiva tisdag, xx!
snart lite workout & länk kanske! Ha en kiva tisdag, xx!
hehe, gratis produkterna!


lunch tiime, (jessy döda mig int ;)



JAG ÄR HELT I SKITTLES HIMLEN, FÖR JAG FICK 400G AV KUSINERNA OCH AV SEB & EMILY FICK JAG 350G! 

från vänster till höger:
en persika shower gel: av kusinerna
LdB sweet pea & silk : köpte jag själv från sokos 1,90! 
2 st body shop: övre är från kusinerna & nedre från seb & emily (persika & blåbär!
en sån dän cool roll on lip balm grej i doften berries? : av seb & emily! 
den lilla j. bodybutter: the body shop 4euro!

Det här inlägget blev med ganska mycket text men hoppas att ni orkar läsa! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar