fredag 12 juli 2013

PHOTOSHOOT DEL 1 !

      
       
asså gud mitt hår ser så kort uut där... jag försökte göra den där håll i håret som typ alla gör nuförtiden, lyckades jag... NOUP. 
       
           
       
       
       
          på motorväägen ;) fett coolt att stå där och se när bilar kör typ 120 km/h förbi! 
    
       
       
jag & jessyyyy! Lite konstiga är vi ju nog men heij whatevah ! liknar vi?
       
       
 
// jag måste välja en av dom som profilbild på fb, vilken tycker ni?

    obs: det kommer kanske en del 2 (: 


Heej alla nattläsare ☺ ! 
Förlåt att inlägget kom så sent, jo jag vet att klockan är 12 på natten men jag har inte haft tid. 
Var idag med mamma, pappa, jessy & Annie in till hesa sk. stadin och shoppa! Shoppade där till typ 17 och kom hem med ett par svarta jeans, pyjamas skjorta ( köpte den för att den kostade 4€ och jätte söt) och en MTWTFSS WEEKDAY tygpåse! Alla har typ en sådsn så jag ville ju inte känna mej udda och inte ha en sån. Sen for jag med pappa och träna lote fotboll och åt middag 20. Klockan 22 så for jag, Jessy och Annie till en jätte fin grafitti vägg som är typ under motorvägen? Så därifrån ser du bliderna uppe! Fotade helt massa bilder i typ 1halv timma och cyklade sedan hem. Nu har jag varit i duschen och snart så ska vi börja sova. Annie blir övernatten alltså och så imorgon så far vi väl till nån strand om det blir fint väder! 
    Imorgon kommer det ett new in inlägg kanske.. där är inte så mycket så kanske inte men vi får se imorgon. 
   Gunatt & sov gott, puss & kram micki❤

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar