onsdag 3 juli 2013

Unless you change what you eat you will always look how you look.

JAG OCH MAMMA SKA PROVA EN DIET! :)
LÄS VIDARE HUR DEN GÅR: 
Jag får inte äta potatis, ris eller pasta
Jag får inte äta godis!
Jag ska äta på lite kolhydrater som möjligt.
Jag får inte äta bröd...

Det finns säkert tusen andra grejer men där är nu några!
Undantag: Jag FÅR på fredag äta potatis och bröd och godis och allt sånt som jag annors inte får äta! Så på fredag så får jag äta vad som hällst men det ska vara endå nyttigt!
Tips på hur man får sin "drömkropp"
- drick vatten före & efter maten!
- träna varje dag!
- ät inte före du far och sova!
- lägg upp bilder på din spegel för lite motivation & inspiration! -->HÄR
-drick vatten hela tiden!
- ät nyttigt och försök att inte äta fettomat (mäkki, hese, godis, chips, kex, glass m.m)
- Om du vill ha nåt "snack" på kvällen så ta inte en påse chips och limsa, ta istället t.ex:
- mörkchoklad
- hem gjorda popcorn (men salta inte för mycket) 
- nötter
- frukt 
- Naturell yogurt med bär 
- gör en smothie åt dej! 


Där var lite tips på va du kan göra för att må bättre och få din drömkropp !
Hoppas att de hjälpte er heijdå !
Welcome to the Healthy Life
healthier mindset
i can do it | via Tumblr
On The Way To The Fashionland!
HEALTHY LIVING/FITSPO INSPIRED
Gettin Fit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar