lördag 13 juli 2013

Äntligen en ny header !!

Heeeej allihopa! ♥
Kom just hem från våra kusiner och har nu fixat en header åt mig ! Äntligen liksom, jag har haft den där texten där liksom forever? Har också varit idag till stranden från typ 11-15 och sen så for jag och jessy och köpa minneskort till kameran så nu kommer det bara kamerabilder! Sen åt vi middag och for sedan till kusinerna! Där var vi till 23 och snart kommer det bilder därifrån! Jag ändrade också min facebooook profilbild idag. Blev helt nöjd med den, gilla & kommentera om ni inte redan har gjort det!
Men nu så skall jag på riktigt sova för klockan är snart ett och jag håller på att somna...
gunatt / kram Micki ♥
 från vänster: kusin: Annie, sistaaah: Jessy, lillebror: Nicke & kusin: Nattie ♥ världens bästa!

 MAAAAAAT !



dagens outfit ! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar