måndag 8 juli 2013

They laugh at me because I'm different, I laugh at them because they're all the same!

heeej ☺!
Den här dagen har jag inte gjort så mycket. 
Jag vaknade 9 och så solade jag i typ 1 timma, sen så gjorde jag tre olika workouts och sen så spelade jag lite handboll med lillebrorsan och sen så solade jag och lyssnade jag på musik i 3h. Efter lunchen for jag och jessy och plocka blåbär och gjorde en blåbärspaj som blev jätte god! Vi åt medelhavs temad mst till middag och sen var jag och jessy ut och ro några gånger också. Nu så har jag, nicke, vår kusin Axel och grannen Emil bara typ talat här inne i stugan och just nu så kollar jag o h jessy på nån Zorro film som kommer på tv. Kramisar ❤ ! 
//två gamla foton från vintern när jag & minea var i ett gulligt café i gamlastan!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar