onsdag 17 juli 2013

VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT FÖRSTÅ MINA VAL!!

Hej.
Alltså jag har nu över hela sommarlovet fundera på om jag skall fortsätta innebandyn eller inte. Men jag själv har ingen motivation alls att spela säbä, jag vill inte det är så tråkigt. Jag hatar det så jätte mycket! Men ingen kan fatta det! 
Alla bara säger att jag måste fortsätta och att jag inte behöver vara på alla sähly träningarna men jag måste vara iallafall två gånger i veckan. Men jag vill inte träna en enda gång, never ever!
Och det här årets C-kilpa har bara typ 13 spelare så när jag just ringde min tränare så sa han att jag får nog helt säkert speltid, MEN JAG VILL INTE SPELA FÖR FAN! KAN INGEN FÖRSTÅ DET, aaah!
Jag, mamma och pappa har talat om det här hela sommaren men dom tvingar mej att spela?! Är det normalt?!
Jag vill bara spela fotboll, för det är det som jag älskar att göra, det är där jag har jätte många vänner i och det är där som jag endå är duktig i!
I säbän e allting tvärtemot. Eller jag har nog Micho & Emmi! Men alla andra talar finska och dom är för seij. 
Hoppas att det här inte blev liksom för privat men jag ville bara berätta det för er! 
puss & kram . ! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar