torsdag 25 juli 2013

MR. STRAWBERRY & MRS. YUMBERRY WHO MET ONLINE ♥ festis!



heeej ! 
Idag så for jag till Minea vid 15 och så for vi till träningen kl.16.15-17.30! Det var helt jätte kiva att se henne igen efter typ 1 månad? Fick av minea liite gåvor, bubbliz & en festis som du ser på bilderna ovan. Festis är seriöst världens godaste dricka, just sayin! Den är helt perfekt, ingen kolsyra, goda & många smaker och den är i en helt sjukt kiva flaska, stor och fin ☺!
Men sen efter träningen som var rätt tung så var jag i duschen och sen kom Annies och dom hit för en sista kväll : ( (dom åker hem imorgon... usch snyft!) vi åt lite burgare, eller jag tog inte för den var inte så god... Men sen så kollade vi på lite clara henry videon på youtube och sedan CARRIE DIARIES! ♥ en av mina favorit serier på tv! Vi spelade lite cluedo efter carrie och sen sverige tyskland matchen, fan dom förlora.. .:'( men dom var jätte bra och jag stöttar dom endå! Dom stack hem där vid halv tolv och nu så kollar jag pappa och jessy på sådan däran "efter matchen talk ;)" Ska nog gå och sova just men jag läser några bloggar ennu och sen så är det gunatt från mig.! gunatt, puss & kram ♥


btw, MIN SYSTER VAR TILL STARBUCKS IDAG ! ÄÄÄÄÄÄÄH, men hon köpte en sådan däran plast mug såå man kan använda den om och om igen! :) hon tog en lime refresher om nån undrar ! imsoojealous.

1 kommentar:

  1. gud vad fin gumman hur gör du ditt hår sådär? <3

    SvaraRadera