tisdag 16 juli 2013

Rest in peace Talia & Cory !

Heeej ☺
Den här dagen har varit tungt jobb för det mesta men det lönade sig! 
Jag vaknade kl.10? så for jag och träna fotboll men lrkade inte göra nåt.. Jag somande nästan på planet hahah lol! thats me liksom! Sen så kom jag hem och gick i duschen och så skulle vi fara med pappa, nicke & jessy och minigolfa men det var inte öppet före senare så vi for till filmtown och hyrde MIB 3 och kollade på den + popcorn ❤ ;) ! Och efter det så har jag målat ett lager till och renoverat klart rummet! Resultatet!
 före
 efter 

  före
  efter
(men där kommer att vara två spelgelskåp & inte ett!:)
och sen lite bilder från dagen:
just nu :) 
Usch vi körde förbi lypa och jag vart ba sådää f*** u ! :;) 
jag har ingen aning varför jag fotade lypa... ☺ om man är weird så är man! (';
Puss & kram micki ❤

Ah jåå en så jätte hemsk och tragisk grej har hänt. Ni känner säkert till Talia Castellano som har kämpat för cancer i åratal, hon dog igår :( Jag förstår inte varför alla ska gå bort nu. Cory Monteith dog ju också för nån dag sen ! :'( rest in peace talia & cory ! 
- spread your wings and fly! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar