måndag 15 juli 2013

RENOVERING & CUP SONG !

heeej alla fina läsaren ❤ !
Idag så har hela dagen gått åt till att renovera & öva cup songen med annie! 
Jag vaknade 10 och så tog vi bort alla möblerna som var vid ena väggen och sen så började jag ta bort tapeten ( vit med röda stjärnor om någon inte visste ). Efter att all tapet var borta så målade jag väggen vit, men vi ska nog ennu måla ett lager idag! Sen var jag ute med Nanna och efter det så har jag och Annie hållt på att öva the cups song ☺! Vi har kommit på en egen version av cup song som har tre delar och inte en! Fast vi kan nog inte ennu med sången men det blir vårt nästa 'uppdrag' haha! Joo och så var jag runt klockan åtta på länk fem varv runt en sån dän sand bana? (vi kallar det pururata) och ett varv är 1km så jag sprang 5km, det var rätt mycket för jag brukar springa 3 varv ! :) 
// det känndes faktiskt helt bra efteråt men vanligtvis så är min inställning sådär efter en länk! lol ☺ 
Annie for hem vid 22 och jag ska nu börja försöka sova! 
puss ! 
före typ ! 
efter! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar