torsdag 18 juli 2013

IMORGON TAGGAR VI SPA!

heeej ❤ 
Imorgon på morgonen skall vi till Saimaa som typ är 2 halv timmar från Borgå till ett spa! Vi ska dit med våra kusiner och är där hela fredagen & lördagen (övernatten 1 natt bara..) och på lördag kväll kommer vi hem, ganska kort tid men whatever det kommer att bli sjukt kul! 
Vi startar imorgon typ 9 och så kommer vi dit 11-12! Hotellet eller spat (stavning?) har pool inne och ute och är helt kjätte stort och fint! Där finns också nån ny angry birds park som vi säkert ska till, det är typ som hop lop ☺ Men jag tar helt säkert kameran med så jag fotar! Jag bloggar troligen inte när vi är där för jag tar icke datan med men jag bloggar sen på lördag kväll eller på söndag! puss & kram ! 
link --> 
http://www.holidayclub.fi/kohteet/saimaa/majoitus/kuvagalleria/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar