onsdag 10 juli 2013

PRANK CALLING ! ☺

Heeeej ♥ !
Har just busringit med min kusin för vi hade så tråkigt! Först så ringde vi till koti pizza (världens bästa pizzeria) och där så sade vi såhär:
- Hej jag heter solveig och jag skulle vilja beställa en pizza tack! ( sade Anni med rikssvensk röst)
Sen så blev dom helt sådär - jag talar inte svenska, puhutko suomea
Och Anni vart bara sådär NEJ det gör jag inte !! Och så sade hon typ:
 - Jag vill ha en pizza med ost, men vad för slags ost har ni?
- Vi har normali juusto.
- Okej men jag tar väl då normaali juusto och så vill jag ha skinka och kyckling, gurka och tomat nej inte tomat för jag är allergisk för tomat kom jag just på, du vet annars får jag såna däna attacker you know!
- Ok... Siis sä halut pizza kinkulla, kanalla ja kurkulla. Jotain muuta?
- Joo asså joo just sådär men kan du byta ut skinkan till räkor men det får inte vara tiger räkor för dom är inte lika goda och man får ont i magen av dom. Kan jag också få oreganomix?
- Siiis mitä?
-vadå hörde du inte vad jag sade?
- Do you speak english?
- Yes?
- Okay so what do you want on your pizza?
- Chicken,ham,shrimps BUT NOT TIGER cucumber and oregano mix!
- okay.
- Btw what kind of dough do you have?
Vi väntade i typ 20 sek och sen så:
- what is doough?
- You know the deg?
Sen lade han pååå luren!
FAN SÅ VI SKRATTADE! HAHA LOL, prova verkligen det här hemma men kom ihåg att lägga på anonymt nummer!
det skall vi verkligen göra om!                               YOLO ! 
puss & kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar