onsdag 10 juli 2013

wishlist

// alla bilderna är sen från weheartit ! 
Wishlist: 
1. En rosa kort klänning, man skulle se ut som en prinsessa med den! värsta drömmen!!
2.Essie nagellack, finns i matbutiker men dom kostar 15€ styck.. Men helt mega fina & bra kvalité iaf!
3. Victoria Secret iphone skal, love pink!
4. EN MACBOOK AIR !! det är typ min största dröm, men den är också helt svin dyr..
5. En polaroid camera! 
6. Nike spring skor! rosa förstås! 
7. Hollister tröjor helt aaas fina!
8. Grå Hollister hoddie älskar den!
9. Renovera mitt rum sånt dänt! Också jätte fint! temat skulle vara vit, ljus rosa och allting skulle vara fint & gulligt! 
Där var alla mina önskningar! 
just nu så är jag och träna fotboll så egen hand, var stolta att jag kom helt frivilligt! Haha lol 
Puss & kram! ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar