tisdag 23 juli 2013

I'm living a such sweet nothing.

HEEEJ ♥ !
Just nu så sitter jag i soffan och myser med datan, ipaden & iphonen.. social iknow! 
Men nej alltså den här dagen har jag spenderat med en av mina bästa vänner, Sofia! Vaknade 10 och mötte sedan Soffi 12. Vi åt lunch på amarillo och sedan gick vi i lite butiker, men soffi var den enda som fick hem nåt. Ett par helt otroligt fina nike skor! Men sen så cyklade vi mot henne och stannade på en tågstation (jätte gammal och underbar att ta foton me) där så tog vi helt hundartals foton men jag har inte redigerat alla ennu så det kommer ett till inlägg senare! Men så for vi sedan till henne och där så satt vi bara och talade och var lite på datorn, jag fick eller lade en ny profilbild på facebook hehe igen. Men gilla den om ni inte redan her ;) lol.
Startade sen hemåt 16 och så åt vi middag och sen var det träning från 18-21..3h.. jag var helt död efter träningen ! innebandy alltså, min favorit gren.. NOT. Men micho var helt sjukt glad när jag var där så nån var glad, men nog var det helt kiva faktiskt..^^ !
Nu så har jag varit i bastun och städat mitt sjukt råddiga rum så nu är det städigt!
puss & kram ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar