fredag 5 juli 2013

♥ Definitely maybe, bästa filmen nånsin !

  heeeej allihopa !♥
Kollade just med syrran på alltså seriöst världens bästa fillm! Som ni kanske vet så totalt HATAR jag skräckfilmer !!
Alltså bara tanken av en skräckfilm så får jag mardrömmar och blir typ helt sjukt rädd!
Som ni ser i rubriken så hette filmen definitely maybe som är på svenska: absolut kanske ! Det var en chickflick film och jag älskar chickflick filmer så den passade utmärkt till mig !
Om man kort ska förklara boken filmen (shit va skriver jag... boken alltså what; )  så skulle jag typ säga: Det handlade om en pappa som berättade för sin dotter hur han och hennes mamma träffades och det handlar filmen om! MEN han byter ut namnen till helt random namn så hon måste då typ gissa vem som är mamman och han träffar 3 olika tjejer så man måst lite klura ut vem som det var !
Det är härtills min favorit film!♥  jag vet jag vet att alla inte älskar chickflick filmer (som jag hehe;) och att några typ bara älskar skräckfilmer eller komedier, drama o.s.v! Men jag kan inte kolla på sådana psykiska eller skjut filmer! USCH!
Jag kommer säkert eller typ 99% säker på att jag kommer att köpa filmen och kolla på den om och om igen! DEN ÄR BÄTTRE ÄN PITCH PERFECT, OCH JUST SAYIN DET ÄR INTE MÅNGA FILMER SOM ÖVERVINNER DEN !! Men nu så skall jag börja sova för klockan är typ tolv...! Kramiisar :*

det där är kallar man det "pärmen" av filmen? nåja men isåfall den! 
KOLLA PÅ DEN GÄRNA OCH KOMMENTERA VAD NI TYCKER : ) ♥ puss på er, gunatt ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar