torsdag 25 juli 2013

Were walking on the highway to heaven.

♥ Heeeej !
Den här torsdagen har varit både rolig & tråkig. Först så vaknade jag vid 11 och så kom kusinerna till oss vid 13 för att säga hejdå, nu är dom på båten påväg hem till Sverige! ... usch va hemskt och tråkigt : ( !
Men sen så gjorde jag inte mycket före vi hade fotbollsträning kl.16.15 -18 och där så typ spelade vi det mesta och övade lite hörnor och friskott och det var jätte kul! A just det jag var med jessy till lidl och så köpte vi den här nya drickan Snapple som var sjukt god! Men sen efter träningen så gick jag i duschen, städade lite rummet och åt middag och sen for jag vid 20 ut med minea och fota! Vi kom tillbaka vid nie och sen var hon här ennu till tie så vi talade och kollade på lite fotbolls em och sånt! Nu så siiter jag bara i mitt rum och myser med data & imagine dragons i mina hörlurar! Vi fick massa fina bilder från idag, dom flesta var roliga hehe typical us.! Men jaååou här kommer dom, btw jag redigerade dom inte alls!
ha det bra, puss & kram ♥ !
förresten vi fotade vid motorvägen, how cool isn't that??;)





dagens ouftit, på kvällen!



OCH EN PUSS TILL ER I SLUTET ;) ♥ ! heijdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar