måndag 29 juli 2013

MORNING WORKOUT!

hej! 
Vaknade vid halv tie av en mardröm och kunde inte sova sen mera så jag steg upp och åt morgonmål. Mamma och pappa är inte mer lediga så dom for på jobb så jag, jessy & nicke är ensamma nu! Men sen när jag hade ätit morgonmål så kollade jag lite weheartit och sparade två olika "morgon workouts" och så gjorde jag dom! 
Jag hittade en workout som det stod där att om man gör den varje dag i två veckor så kan man gå ner 10 kg! Ska verkligen prova det! Men jag tar också lite paus från gott! Så vi får se hur det går, om två veckor börjar ju skolan så vi får se om jag har gått ner 10 kg då, set är helt sjukt mycket så det kan bli svårt! puss & kram! ☺
jag skrev upp i anteckningarna ;)

5 kommentarer:

  1. Varför ska du gå ner 10 kg? Förstår du inte hur smal du kommer vara då? Nej du kommer inte vara smal, du kommer vara MAGER. Du är redan smal och behöver inte gå ner i vikt någonting. Det lovar jag av hela mitt hjärta

    SvaraRadera
  2. Varför skulle du behöva gå ner i vikt? Du som redan har en drömkropp!!

    SvaraRadera
  3. Håller verkligen med kommentarerna ovanför! Skärp dig, du ska inte gå ner i vikt alls. Lovar dig att du är helt perfekt Micki! En förebild med dröm-kropp! Du skulle inte längre ha en drömkropp om du gick ner i vikt.

    SvaraRadera
  4. Kan du linka dedär var du läste om domdär 2 workouts? Skulle också vilja testa på det :) Men du behöver inte bli smalare, du har seriöst en perfect kropp !

    Och du, en ljuvlig blogg har du också, det är jätte roligt att läsa den :)

    SvaraRadera