fredag 26 juli 2013

Kvällens planer ❤ !

Heeei peps' !
Idag har det varit jätte fint väder iallafall hittills jag vet inte ennu med kvällen för jag är ju inte en sån dän metolog grej typ!
Idag så var jag med jessy och lånade lite böcker och så köpte vii arizona te, granatäpple! Sen kom vi hem och så öäste vi och drack.. lol.
Nu så har jag typ bara chillat och sånt och ska nu tydligen till Amarillo för att äta middag med familyyy, cozy!
Jag vet inte om ni tycker så som jag tycker men alltså helt på riktigt varför är ingen hemma på sommaren! Alla är bara på lande eller här och där. Jag är så osocial när alla bästa vännerna inte är hemma, no offence!
Men nåja den här fredag kvälls planerna blir säkert typ... 
- Just nu vara osocial framför paddan.
- Fara på "restaurang" vid 18. 
- När vi kommer hem därifrån så fara en sväng till minea och hjälpa henne och packa och sånt roligt, hon far imorgon till danmark...! Gonna miss her, again.:(
- När jag kommer hem, SENT! Så "kanske" föra nåt! 
åååh mina fina vänner! 
Kommer att sakna dom när de far till danmark.. MINEA❤ALLU❤SANDRA❤ !
puss&kram ! 
OOOBBBSSS! IMORGON FAR JAG OCH PAPPA OCH KÖPA ETT KAMERA STATIV & SJÄLVUTLÖSARE ÅT MIG! JEJE ☺ [vi tänkte fara idag men dom har redan stängt..] 
Jag bloggar senare med lite bilder kanske ;)


2 kommentarer:

  1. mickii att vart ska ni köpa stativ & fjärrutlösare ? fö ja har sökt i typ 100 år efter dom men ja hittar int .. å va kosta de? :D jättefiin blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. gigantti har bra ! Jag köpte därifrån för 70€... lite dyrt nog!

      Radera